Tradera du krossar mitt hjärta!

Håjaja....
De fina safarikopparna blev inte mina. De gick upp för mycket.
Men ÅH vad fina de hade varit på mitt lilla runda bord. Med kaffe i koppen och en liten korintkaka på fatet.


(bild skamslöst snodd från traderaauktionen)



Sen är jag ruskigt sugen på den här fina Arabiaburken men förnuftet påpekar att jag HAR inte femhundra spänn att lägga på någonting framförallt inte på en burk. (Jie-burkarna frestar också)


Men någon gång har jag bestämt ska jag ha en Dorothy Clough- tax. Någon gång men som vanligt aldrig idag...

Kommentarer
Postat av: Ingela

FIN tax. Jag har bara varit ute på Tradera en gång och köpt massa små sockerpåsar för 75 kr. Annars håller jag mig borta. Men inte från loppisar. Fin sida. Här får man titta in med jämna mellanrum:-)

2009-09-08 @ 09:24:00
URL: http://www.ingelaparrhenius.com
Postat av: Agnes

Jag BORDE hålla mig borta från tradera. Det vore nog bra för sinnesfriden. Loppisar är dock nödvändiga för sinnesfriden :)



Tack så mycket, vi delar ett intresse för femtiotalsillustrationer så jag har följt dig sedan en tid nu.

2009-09-09 @ 00:58:26
URL: http://loppisfantomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0